A edición galega da cabeceira El País saíu a rúa o mércores 22 de novembro cun especial de 88 follas. Destas, 19,25 páxinas eran de publicidade institucional. Isto significa que case o 60% do total dos incluídos neste número foi sufragada con cartos públicos.
Cómpre sinalar que na suma do 60% de publicidade institucional inclúense os anuncios pagados por entes nos que tamén participa capital privado, pero que están fortemente vencellados ás administracións e, polo tanto, ós partidos políticos(Consorcio da Zona Franca, Compostur, Mellixón de Galicia, Consorcio de Santiago). Estes organismos, xunto coa Universidade de Vigo e a Universidade de Santiago, publicaron publicidade un total de 5 páxinas e media.
As empresas contrataron 13 páxinas e un cuarto, pouco máis do 40% da publicidade. Entre elas figuran tres compañías vencelladas ó negocio inmobiliario (Fadesa, Urbis e Pedrouzo). El País publica unha reportaxe a dúas páxinas sobre o boom urbanístico na costa galega.
A título de curiosidade sinalar a páxina impar a cor contratada polo goberno socialista de Castilla
1 comentario:
Bueno,pues todo esto viene a cuento porque el desembarco del País en Galiza es la punta de lanza del PSOE, es el arma periódistica que el Sr.Polanco ha desenfundado para apoyar al Presidente Touriño, como no podía ser de otra forma,toda la cuadra del grupo PRISA NOSTRA está presente: Manuel Rivas, Suso de Toro y el antaño cantante Antón Reixa, que ahora esta en los negocios del cine y el audivisual, que es donde se mueve pasta, y menos en el resentimiento. Está visto que todo se cura viajando, especialmente en primera clase, y si no viajas, pues te haces un plan de pensiones de la hostia chupando de la canoa institucional. Como no podía ser menos, el resto de la prensa gallega esta que trina, no tanto porque teman un descenso en la venta como porque de hecho desminuye la tarta de la publicidad institucional, jugoso postre para exquisitos paladares con caninos afilados en los cantos de las mesas de los restaurantes de cinco o más tenedores. No se olvide que la Voz de Galicia, o, como se conoce familiarmente, La Coz de Galicia, se encuentra en un estado lamentable desde el punto de vista financiero y a punto estuvo de ser engullida por el tiburón de Asensio, el fallido mandamás del grupo Zeta. Pese a que Santiago Rey Fernández de la Torre, propietario de la Coz de Galicia, anda sacando pecho por las corredoiras mostrando ufano sus títulos de Dóctor Honoris Causa por varias universidades de tercera regional preferente, ya no engaña a nadie, ni a sus propios hijos, ni a su exmujer (¡le sacó 3.000 millones de pesetas en el divorcio!) ni al becario que tiene en la redacción local de Carballo, y todo quisque sabe, en especial Caixa Galicia, que le adelantó los 3.000 millones de la cosa divorcil, que no tine un duro ni en letras del tesoro. Pero, atentos, verenos al BNG defendiendo la necesidad de dotarnos de un "grupo mediático gallego" frente a esta agresión polanqueril, grupo que encabezará o del que formará parte Don Santiago junto al hermano del Conselleiro de Industria, un cruce de pájaro y peixe criado en lugo, que es donde se produce más y mejor esta clase de mutaciones.
Xan de irás e Non volverás.
Publicar un comentario